TERMENI SI CONDITII
Bine ati venit pe site-ul www.carmenhotel.ro! Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii Hotelului Carmen in conditii civilizate si conform normelor legale. Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea conditiilor de sedere a turistilor în incinta hotelului. El se aplica tuturor turistilor, care îl accepta prin însusi faptul cazarii lor în hotel si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.
Pentru a putea duce la indeplinire aceste dorinte in asa fel incat sa reveniti la noi cu placere de nenumarate ori, va rugam sa respectati urmatoarele reguli de ordine interioara:
- Check-in: de la ora 16.00. Check-out: până la ora 12.00.
- Cazarea în hotel se face la receptie, de la ora 16:00, pentru a se inmana cheia aferenta camerei rezervate, telecomanda televizorului si a aparatului de aer conditionat.
- Turistilor li se va permite cazarea in Hotel doar conform numarului de persoane specificat pe voucherul de cazare sau factura aferenta rezervarii.
- Cazarea in camere a copiilor se va permite doar dupa confirmarea varstei acestora prin actul de identitate doveditor si achitarea suplimentelor de cazare corespunzator varstei.
- Achitarea tuturor costurilor aferente cazarii si serviciilor solicitate se va face la receptie în momentul sosirii.
- Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul raspunde pentru camera in care se cazeaza.
REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA
Oaspetii trebuie:
– Sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, in caz contrar acestia datoreaza hotelului suma egala cu valoarea amenajarii / obiectului deteriorat si manopera aferenta.
– Sa nu preia la plecare vreun obiect din dotarea Hotelului Carmen.
– Sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti turisti in intervalul orar 23.00 – 8.00.
– Sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator.
– Sa nu intre fara permisiunea Hotelului in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Hotelului;
– Sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate in Hotel Carmen;
– Sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile Hotelului sau a camerei de hotel (inclusiv balcon); orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta Hotelului Carmen, nu este responsabilitatea noastra ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora.
– Sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotarea Hotelului. Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de Securitate corespunzatoare acestora, nu este responsabilitatea noastra.
Sunt interzise:
- Prepararea alimentelor si consumul acestora in camera.
- Interzis accesul cu consumatori electrici: resouri, radiatoare, fIerbatoare in Hotel. Daca doriti sa incalziti orice aliment sau bautura (lapte, apa fierbinte) va putem ajuta gratuit la restaurant.
- Se interzice accesul turistilor în bucataria, barul, precum si de a folosi aparatura (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Hotelului Carmen.
- Este interzis fumatul în camera si în celelalte spatii ale Hotelului Carmen, cu exceptia spatiilor special amenajate din incinta hotelului, a teraselor si a gradinii. Fumatul este permis in balconul camerei. Este interzisa aruncarea resturilor de tigari si a cojilor de semnite, in alt loc decat cosuri de gunoi sau scrumiere; resturile de tigara prealabil se vor stinge.
- Se interzice cu desavarsire introducere in Hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste conform legii.
- Gunoiul si resturile menajere se vor depozita în sacii menajeri din cosurile de gunoi amplasate in camera sau spatiile special amenajate pentru depozitarea gunoiului.
- Nu aruncati în WC obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor.
- Predarea cheii la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12:00, dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al Hotelului. La eliberarea camerei, cheia se preda la receptie impreuna cu telecomanda TV si cea de la aparatul de aer conditionat, precum si cardul de masa.
La plecarea din camera verificati daca:
– Robinetii sunt inchisi
– Fereastra, aparatul de aer conditionat, televizorul si usa sunt inchise.
– Pastrarea valorilor deosebite (bani, bijuterii) se face, in mod gratuit, la seiful din cadrul hotelului Carmen. In caz contrar administratia hotelului nu isi va asuma nici o raspundere.
– Nu introduceti in spatiile de cazare materiale inflamabile sau urat mirositoare.
Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri în consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.
Acest regulament vine în întampinarea asteptarilor turistilor / oaspetilor nostri. În cazul nerespectarii lui, ne rezervam dreptul interzicerii accesului în incinta Hotelului sau evacuarea din Hotel a turistilor in cauza.
Va multumim pentru întelegere si va dorim un sejur minunat alaturi de cei dragi!
POLITICA NOASTRA PRIVIND ANIMALELE DE COMPANIE
Iubim animalele si acceptam sa va insoteasca in timpul sejurului la Hotel Carmen.
Pentru fiecare animal de companie se percepe o taxa de 50 lei/zi.
Numarul de animale acceptate: 1 animal de talie mai mica sau mijlocie.
Va rugam sa tineti cont de urmatoarele sugestii:
- Insotitorii trebuie sa ne asigure de un bun comportament al acestora.
- Animalele NU au voie in paturi, sa se catere pe pereti sau pe mobilier. Va rugam sa le aduceti jucarii, pat de dormit, paturi, prosoape si boluri pentru mancare.
- Animalele NU au voie in salonul pensiunii unde se serveste masa.
- NU simpatizam cainii care latra sau care musca din covoare, zgarie parchetul sau mobilierul. Pentru confortul si linistea dumneavoastra si ale celorlalti musafiri va rugam sa va asigurati ca puteti stapani cainii care latra.
- In cazul daunelor produse, proprietarii animalelor sunt IN TOTALITATE raspunzatori si vor suporta costul acestor daune.
- Animalele de companie nu pot fi lasate in pensiune nesupravegheate pentru perioade lungi (nu mai mult de 3 ore). Daca totusi sunteti nevoiti sa il lasati in camera, este necesar sa ne anuntati. El trebuie sa fie dresat pentru ca, in cazul in care este nevoie sa intram in camera, sa nu fim atacati sau acesta sa iasa afara.
- Va rugam sa lasati un numar de telefon mobil inainte de a pleca pentru a putea lua legatura cu dumneavoastra.
- Animalele trebuie sa fie curate, sa nu aiba purici sau capuse. Inainte de a intra in apartament va rugam sa le stergeti blana si labutele cu prosopul adus de dumneavoastra.
- Pentru protectia tuturor, lesa este obligatorie.
- Va rugam sa aruncati dejectiile animalelor dumneavoastra in mod corespunzator.
POLITICA DE REZERVARE / ANULARE
Pentru a face o rezervare la Carmen Hotel Eforie Nord ne puteti scrie la adresa de e-mail: [email protected] sau puteti face o cerere de rezervare completand formularul de mai jos si vom raspunde in maxim 12h.
Pentru o rezervare ferma se va achita in avans prima noapte de cazare. Pentru restituirea integrala a avansului, anularea rezervarii se va face cu minim 30 de zile inaintea primei nopti de cazare.
MODALITATI DE PLATA
In cadrul Complexului hotelier Carmen Eforie Nord se pot achita servicii de cazare si masa prin urmatoarele modalitati de plata:
- Numerar
- Card bancar
- Ordin de plata (transfer bancar) cont hotel (daca oaspetele a achizitionat servicii masa in avans)
- Tichete de vacanta. Hotel CARMEN Eforie Nord accepta tichete de vacanta pentru plata sejururilor (Edenred, UP Romania, Sodexo).
POLITICA DE RECLAMATII
Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor în Hotel. Orice alta reclamatie trebuie depusa in scris la sediul unitatii de cazare in maxim 10 zile de la data terminarii sejurului.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului. Nu sunt luate in considerare reclamatiile care nu fost supuse atentiei unitatii de cazare pe timpul sederii turistului.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Carmen Hotel Eforie Nord (prin S.C. Bel Air Imex S.R.L.) garantează confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau în vederea prestării serviciilor de turism si alimentație publica nu vor fi dezvăluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Hotel Carmen trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislatia in vigoare.
Hotel Carmen, in conformitate cu standardele inalte cu care v-a obisnuit si dorind sa sprijine confidentialitatea datelor dvs. personale, administreaza toate informatiile personale furnizate in timpul studierii de catre dvs. a paginilor web http://carmenhotel.ro in concordanta cu dispozitiile legale stabilite de Legea nr. 677/2001 – “Protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date” (publicata in Monitorul Oficial nr. 790 din 12 decembrie 2001).
Pornim de la premisa ca prin completarea “campurilor/chestionarelor/actelor…” din cadrul paginilor web http://carmenhotel.ro ce necesita datele dvs. personale (date furnizate de dvs. in mod deliberat) va dati acordul ca Hotel Carmen sa inregistreze/administreze si sa interpreteze aceste date in scopul si pe o durata specifica tranzactiei in turism.
Dorim sa specificam ca Hotel Carmen, prin colectarea/administrarea si interpretarea datelor dvs. personale, DORESTE sa vina in intampinarea asteptarilor dvs.
BENEFICIILE DVS. in urma prelucrarii datelor personale:
– o mai usoara si sigura alegere din partea dvs. a serviciilor noastre orientate catre nevoile si asteptarile dvs. ;
– asigurarea unui suport profesionist in favoarea dvs. cu privire la modalitatile de rezervare, urmarire evolutie rezervare, modalitati si facilitati plata.
– crearea de oferte speciale/ promotionale de sezon.
– gasirea celor mai bune cai si modalitati de promovare a serviciilor nostre conforme cu exigentele dvs.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE – INREGISTRAREA DATELOR
Studierea informatiilor de pe website-ul http://carmenhotel.ro nu presupune colectarea nici unui tip de date personale, acest lucru intamplandu-se NUMAI in cazul serviciilor in care sunt necesare acestea (ex. rezervari on-line, aplicatii posturi vacante…)
Administratorul website-ului http://carmenhotel.ro foloseste provizoriu pentru o buna functionare tehnica urmatoarele informatii ce nu contin date personale, aceste informatii apar automat administratorului de site:
– adresa de internet de protocol (IP)
– denumirea domeniului (URL)
– datele de accesare
– file-ul de accesare al clientului (denumirea file-ului si URL)
– codul HTTP al parolei raspuns
– datele paginii web de unde se face accesarea
– cantitatea bite-urilor consumate cu ocazia vizitarii
– data vizitarii
– datele paginilor parcurse, respectiv
– denumirea browserului
UTILIZAREA SI TRANSMITEREA DATELOR
Conform legislatiei in vigoare, Carmen Hotel Eforie Nord, de cate ori doreste sa utilizeze si alte informatii in plus fata de cele specificate mai sus, va instiinteaza si va solicita aprobarea dvs cu privire la acest lucru, in aceelasi timp oferindu-va posibilitatea de a reveni oricand asupra incuviintarii dvs. vis-a-vis de datele personale. Carmen Hotel Eforie Nord se angajeaza sa nu transmita unei terte persoane datele dvs personale cu exceptia situatiilor obligatorii prevazute de lege.
Carmen Hotel Eforie Nord va aduce la cunostiinta ca poate utiliza datele dvs personale printre altele in urmatoarele situatii, DOAR CU ACCEPTUL OASPETILOR NOSTRII:
– comunicarea de informatii despre noile produse si servicii
– comunicarea de informatii despre diverse reduceri de preturi
– rezolvarea reclamatiilor clientilor
– onorarea comenzilor.
Carmen Hotel Eforie Nord va aduce la cunostiinta ca administreaza toate informatiile referitoare la persoana si la datele personale ale clientilor, partenerilor si altor parti in regim secret de afacere. Numai furnizorul datelor in cauza poate da aprobarea de iesire de sub incidenta administrarii in regimul secretului de afaceri. Datele cartii de credit sunt utilizate exclusiv pentru prelucrarea platilor si prevenirea fraudelor.Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite tertilor fara consimtamantul dumneavoastra in caz de litigii, precum si cu privire la fraudele la plata , in conformitate cu dispozitiile Legii 656/2002.
SECURIZAREA DATELOR
Carmen Hotel Eforie Nord, pentru a evita utilizarea fara drept a datelor personale precum si a abuzurilor, se angajeaza sa utilizeaza metode si tehnologii complexe de securitate, impreuna cu politici aplicate salariatilor si proceduri de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederior legale in vigoare. Site-ul poate contine legaturi spre alte website-uri, in afara controlului nostru, website-uri utile pentru dv. Daca accesati aceste linkuri veti accesa / vizita website-uri care pot avea o politica de confidentialitate diferita de cea prezentata.
LEGISLATIE
Politica de confidentialitate se supune legislatiei romane in vigoare. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul SC BEL AIR IMEX SRL (Carmen Hotel Eforie Nord, str. Panselelor 39, Eforie Nord).
In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul SC BEL AIR IMEX SRL. Asa cum speram ca v-am convins de profesionalismul nostru dorim sa aflam parerea dvs.
(lucru important pentru noi), cu privire la politica noastra de confidentialitate. Daca aveti observatii sau intrebari legate de politica noastra de confidentialitate, contactati-ne pe adresa: [email protected].